duminică, 13 aprilie 2008

Spre capitala natiunii noastre

Da... maine dimineata... cu trenul, la o ora totalmente indecenta:( si e deja trecut de 12...
Merg la un supercurs de schizofrenie, de unde voi iesi probabil la fel de doxa pe cat sunt deja... poate cateva scheme noi de tratament...
Dar cea mai buna parte a calatoriei e ca voi sta la Diana si Bogdan si ca se va lasa probabil cu o sticla de Pinot Noir si un tarnib care o sa se intinda pana aproape de ziua. In rest, inca o plimbare prin Bucuresti, oras obosit de prea multi oameni, galagios si prafuit si amnezic...
Ma imbarbatez cu speranta ca voi gasi material nou de fotografiat...



Inca 2 zile pana ma reintorc la dulcele meu cuib... Mi-a fost dor de el si mult prea scarba de pavilionul de NPI ca sa-ncerc sa-l inlocuiesc. Si bine am facut ca am luat o pauza, caci vrajitoarele care chinuie copiii de acolo facusera deja o papusa voodoo cu numele meu pe ea. :)











Si pentru ca de ceva vreme nu pot iesi dintr-un Nichita mood:

Simţeam că pot adormi, visând stele locuite...

...Dar tot timpul suna ceva...ceva răsuna,
un cântec de iarbă cosită, de taciturne mări,
în care inima de-atunci îşi revărsa
meandrele pierdutelor candori.

3 comentarii:

ra_luz spunea...

mi-e asa dooooorrr de tine ca imi dau si lacrimile ..vino mai repede acasa !! :((((

Cristina spunea...

sis' I miss you!! si pe cand o sedinta foto??

ra_luz spunea...

mi-ai scris si mie, i-ai scris si ei nu poti fi decat debi a noastra sau ma insel ?;))