marți, 22 aprilie 2008

17 aprile - Notte italiana a Sage :)

Da, pentru ca vecinul de sus beaza periodic si a beut in ultima saptamana pe rupte si atunci cand au loc aceste activitati el are anumite initiative temerare, cum ar fi sa scoata switch-ul din priza, nu am avut net o bucata buna de vreme... Motiv din care acest post vine tarziu, nostalgic si rasuflat putin, dar vine, pentru ca... prietenii stiu:)

Daca nu ar fi atat de tarziu... daca maine (de fapt azi) n-ar trebui sa ma trezesc la 5 ca sa imi fac bagajul (caci se pare ca in sfarsit mergem la munte!!!)... daca n-as simti in cap acest vid de idei si-acest dor de perna, pe cuvant de cercetas ca as scrie un articolas frumos si inteligent, cu valente exegetice pe ici pe colo, cu metafore si sensuri figurate, asa cum ii sade bine filosofului...
Dar pentru ca e atat de tarziu o sa ma limitez la a continua seria criptica "Prietenii stiu de ce" cu urmatoarele:

mannaggia l'amore!!
Che mi ha datto soltanto
mal di pancia e capelli grigi!!!

da voi stiti ca eu nu am par alb, nu-i asa? nu e plansul meu aici:))


si ca sa nu inchei intr-o astfel de nota total necreativa, iata o mostra din notitele mele de la curs, unde era foarte cald, foarte plicitsitor si foarte departe...



Sunt o fiinta simpla.
Imi place marea cu gustul ei aspru
si imi plac rochiile, muzica, vara...
In picioare port sandale inaripate
-un cadou de la un zeu prieten,
pe care l-am cunoscut in copilarie
cand primeam multe vesti,
prin el.
Acum, nu l-am mai vazut demult
desi vesti inca mai astept
insa acel cuvant de la tine
nu mai vine... nu mai vine...

Sunt o fiinta simpla,
am o inima rosie, rotunda
in care traieste o pasare,
un porumbel calator,
aducator de vesti, de asemeni...
Insa nici el nu s-a intors acasa demult
caci, iata, acel cuvant de la tine
nu mai vine, nu mai vine...

2 comentarii:

ra_luz spunea...

Seiiiiiii Grandeeeeeeeeeeee Marrriaaa!
"Maria ! la chiave!"

Marrrriaaaa spunea...

mangiare macaroni e k.... nei pantaloni :)))
ca sa ramanem in spiritul serii:))