miercuri, 9 aprilie 2008

Just as good as an immaginary friend

Nu stiu altii cum sunt dar eu... cand ma gandesc la un prieten imaginar... vad toate lucrurile pe care prietenii mei adevarati fie nu au curajul, fie initiativa, fie imaginatia, fie timpul sau energia sa le faca...
Toti purtam masti in compania altora. Masti care sa ne adapteze la asteptarile lor. Dar in fata prietenului imaginar poti lasa masca sa alunece. Nu mai e nevoie de ea...
Si ma mai gandesc la ceva. Ma gandesc la mine. Pentru ca, ne place sau nu sa recunoastem, ne suntem, cu foarte putine exceptii, cei mai mari fani.

Daca ar fi sa am un prieten imaginar, tare mult mi-ar mai semana. Am face impreuna toate chestiile pe care e aiurea sa le faci singur si greu impreuna cu prietenii. As putea fi in intregime myself (my beautiful:)self) pentru ca si el ar fi, in mare parte, tot myself. Un prieten imaginar ar sti sa-ti pregateasca acel cadou perfect, funny, neasteptat, personal...pe care toti ceilalti l-ar evita din conformism sau comoditate. Un prieten imaginar mi-ar fi desenat masina cu markerul de ziua mea:)) Ceilalti doar m-au amenintat cu trebusoara asta:)

In fine... ideea este ca de curand am facut o descoperire colosala!!! Nu exista prieteni imaginari dar exista oameni care sunt foarte, foarte, foarte aproape de profilul de mai sus:)) Isn't that great??? Iar eu am cel putin unul daca nu chiar trei (ultimii 2 sunt inca in analiza)astfel de oameni langa mine.
Long live immaginary friends! And those who are just as good as them (and sometimes even better)!

Niciun comentariu: